iRobot Service

Dacă robotul nu funcționează corect, citiți cu atenție capitolul depanare din manual, care vă va ajuta să rezolvați aproape toate problemele care pot surveni.

CUM SĂ O FACĂ?

Dacă robotul nu funcționează corect, citiți cu atenție capitolul depanare din manual, care vă va ajuta să rezolvați aproape toate problemele care pot surveni.

Dacă nu puteți rezolva o problemă cu robotul aspiratior sau robotul mop folosind manualul, vă rugăm să ne contactați telefonic.
Reclamații și notificări

Cordon Electronics S.R.L.
www.cordongroup.ro

luni - vineri, 09:00 - 17:30 +40 372 324 762 info@cm-group.ro
Asigurarea transportului dus-întors ca parte a garanției
Când faceți o cerere de garanție, pregătiți robotul pentru transport

După trimiterea formularului, pregătiți robotul să fie colectat de către un curier astfel:

  • încărcați complet bateria, scoateți-o din robot și puneți-o în cutie cu robotul;
  • curățați robotul și împachetați accesoriile acestuia;
  • anexați o copie a dovezii de cumpărare;
  • anexați confirmarea tipărită a înregistrării cererii dvs., care va fi livrată pe adresa dvs. de e-mail imediat după trimiterea formularului;
  • în mod ideal, împachetați robotul în cutia originală sau ambalați-l în siguranță într-un alt mod, astfel încât să nu fie deteriorat în tranzit.
Distribuie și urmărește

Arată-ne roboții tăi și distribuie pe instagram printr-un hashtag #irobotlove